Söndag

Här kommer 2 bilder på 2 baltjejer som jag har gjort :)
Johanna Jörgensson
Malin Johansson som jag fixade igår, här är ett kort med hennes kompis Sandra Palmersjö.
Hoppas alla har haft en underbar i detta fina vädret, själv har jag som sagt jobbat och fixat Malins hår och makeup. Sedan har jag solat, sett på fotboll, grillat och hann med en utgång!
Här kommer en liten bild på min outfit ifrån gårdagens utgång :)!
Topp- Gjort själv
Kjol- Sofies
Skärp- Mormors gammla
Jag lovar oxå att jag ska berätta för er som har frågat lite om London butikerna och vad ja shoppade på dom olika ställerna. Har bara inte hunnit med, men jag har inte glömt bort de :)
Här är även en bild till från igår på Malins hår :)!
Ha en bra söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0