Stylingkurs

Go kväll på er alla! 
 
Sitter nu hemma efter en lång dag i Stenungsund där vi har tittat på fotboll, sitter nu och äter lite glass och tittar på tv :) imorgon ska jag åka till Göteborg på en stylistkurs! Det ska bli jätte spännande och se va den har att erbjuda! Lovar att uppdatera imorgon om jag kan! 
 
Här kommer en bild ifrån modevisningen som jag hade i somras på nattklubben kallsup i Grebbestad! Här var vår sista modell och såg ut som en ängel, badkläder ifrån panos emperio och vingarna hon har är av Björkris och är gjorda av mig :) 
 
Hoppas alla får en trevlig söndagskväll :)


Kommentarer
Anonym

Hur mycket tar du för att sätta i löshår? :)

Svar: 3000 kr och då får du löshåret och klippning och styling och isättningen då :)
Charlotte Svensson

2013-01-11 @ 20:17:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0