Shopping

Tjoho! :)
 
Igår var ja på banken och fixat lite med företaget, sedan så var jag och klippte min granne. Och sen åkte jag till nordby för att köpa en present till min bästa kompis Sofie! Ska bli spännande och se vad hon tycker när hon får det, hon fyller ju dock den 19 juli så det är ju en tid kvar men gäller att vara i god tid ;) 
 
Och självklart blev det ju att jag handlade lite till mig själv! :)
 
Blev en Bh och ett par trosor, funderar att fixa till dom lite med min egna touch ;) hmmm...
Sedan köpte jag detta ursnygga nattlinnet! HM 199:-
 
Sedan var jag hemma igen och tog det lungt, sedan var jag hemma hos en kompis och fixade henne och hennes mamma i håret :)!
 
Och ja nu har jag vart på banken igen och så har jag gjort lite små ärenden, har legat en stund och solat med men phuu vad varmt de blir. Men får väll dra mig ut i solen igen ändå, sen ikväll tror jag att de blir fotboll, vi får väll se :)!
 
/Lotten
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0