Shoppinguide i London!

Tjoho :)

Fick en fråga på att göra en liten shopping guide över London, jag har ju bara varit där en gång och det ja såg blev ja helt förälskad i. Så jag min lilla Shopping guide då från London, då börjar vi på Londons mest kända shopping gata! Oxfordstreet!

Kan oxå säga då att jag vet inte riktigt vart affärerna ligger på gatan men dom finns där ;)!
Så här kommer mina affärer som är ett MÅSTE!




Här är mina affärer som ja bara dog i och kom till paradiset! Typ HM och Zara finns ju i sverige oxå, men har man tid över så ta en sväng in och titta! Dock finns det typ samma som hemma :)

Skriver åter imorgon lite om varje affär och vad det finns för kul där!:)

/Lotten


Kommentarer
Linnea

tack snälla! jätteroligt att du kan skriva lite om varje butik, säg även gärna hur priserna är:)

2012-05-14 @ 18:45:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0