29/3

Här kommer min Outfit som jag ska ha idag! Min nya topp som jag köpte i Sthlm när jag var där, Älskar kragen och det vippiga! Men kolla in sista bilden på ryggen :)! Åh den är oxå jätte fin!
Nu ska jag dricka klart min kopp Chai Latte och kika lite på tv innan jag drar mig mot skolan, då vi har löshårskurs idag! Ska bli så otroligt roligt :) Jag gick ju den förra året men nu ska eleverna som går på skolan få gå den.
Jag de känns så sorgligt om jag ska sluta i skolan snart och inte jobba kvar, ja har ju ingen anning om vad som händer. Men jag kommer sakna alla elever så otroligt mkt, treorna försvinner ju oavsett. Men 2orna och 1orna som jag har haft så länge nu! Åh mina små änglar :) Jag vill inte lämna dom! Bästa eleverna ever! <3
Nä nu måste jag skynda, ska göra ett ärende hos Åsa oxå innan ja far till skolan :)
Tröja: HM
Halsband: HM
Byxor (Sofies): Gina Tricot
Skor: Din Sko
/Lotten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0