Cuffs

Ett av våren och sommarens heta mode är Cuffs, det vill säga ankel smycken, och det ska vara samma färg på dom, lite som handbojor fast på fötterna :) Här kommer lite inspirations bilder:


dom här är ifrån stylebytyra.com och kostar 349kr


Men sen tyckte jag dock att det var lite dyrt för dom på Tyra, så jag köpte helt vanliga armband på HM med resår och trädde på fötterna, så här blev resultatet :)

Matchar dom till mina nya kilklackar från London

och till mina vanliga svarta pumps!


Det finns att köpa massa olika armband för att göra liknande, hittade detta öppninsbara armand på HM.com , finns i massa olika färger 29kr st!


/Lotten



Kommentarer
Linnea

Älskar din walk in closet, lite inspiration tills jag ska fixa min egen om ett tag! :)

2012-04-21 @ 08:46:01
URL: http://minstil.devote.se
Lotten

Åh tack så mkt! :) vad bra att du får inspiration :D

2012-04-21 @ 15:10:09
URL: http://stylebylotten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0