Bra dag!

Hejsan!
Sitter hemma nu och fixar lite inför morgon dagen, eller ja sitter i mitt nya place hos Sofie! :) Trivs så bra här, har ett helt eget rum och en JÄTTE STOR BAR ;) dock är det Jonas (sofies pappas) bar så ja får inte röra den ;) hihi
Har vart hos en kund idag och fixar löshår :) Kommer bilder imorgon när ja lagt in i datorn :)
Min mobil krånglar så mkt jag brukar alltid blogga ifrån den på morgonen, men här kommer en liten bild på min outfit från dagen:
Sedan imorgon ska jag göra massa roligt! Ska vara med Benny imorgon och vi ska bort till Tanums Sommarland och ha en fotografering så jag ska sminka och styla en brud på ett litet tufft sätt imorgon! :) Kommer bli jätte roligt, jag har en del ideér till både hår och smink! Lovar att visa en massa bilder imorgon.
(Tanums Sommarland)
Sedan på eftermiddag ska jag på ett möte och jag säger inte så mkt än men det handlar om en grej, vet inte om det är hemligt eller inte men jag säger bara att det handlar om Kallsup i Grebbestad! Så roligt och så spännande :)
Sen nu nyss ringde dom ifrån Fjällbacka morden så på torsdag ska jag dit igen! Har ingen anning om vad som händer men hade vart väldigt roligt om jag fick träffat alla skådisarna :) Uppdaterar självklart mer om det senare.
Ha en underbar tisdagskväll i solen!
/Lotten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0