Kallsup

Okej då tänkte jag berätta lite om grejen med Kallsup jag ska göra, jag har nämligen fått förfrågan av Kallsup att vara med och fixa en modevisning där!

Det kommer bli riktigt häftigt, Jonas och jag håller på att fixa modeller nu och sedan har jag fått vara med och bestämma hur det ska se ut med catwalken osv. Lovar att det är en modevisning utifrån det vanliga som ingen vill missa, mkt hud kommer visas ;)!

Jag kommer även att stå för all styling på modellerna. Hår, smink osv. Sedan har vi även en stor överraskning på slutet på visningen! Inget heller ni vill missa ;) åh detta kommer bli så bra :)!

Här kommer en liten inspirations bild, ett collage jag har gjort till mig själv som ska använda inför denna visningen!



Kommentarer
Rebecca

kommer man att köpa biljetter till modevisningen då, eller kommer det vara för dom som får plats eller vad man ska kalla det;D ser fram emot det!:)

2012-05-30 @ 22:00:11
URL: http://rebeccastensson.blogg.se/
Lotten

ja du de va en bra fråga, vi har inte kommit så lång än, men vill du komma så se till och vara där tidigt. det kommer nog bli mkt folk! :) Det kommer bli så bra inget du kommer vilja missa ;)

2012-05-31 @ 12:13:14
URL: http://stylebylotten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0