Förberedelser

Hejsan! Idag har jag ju tyvärr inte hunnit lägga ut någon bild på min outfit men ist får ni ett på mitt hår! :)
Var hos frisören igår och färgade håret, same as always ;) men vi ändrade lite. Körde lite mörkare rött i underhåret och lite mer orangare uppe på. Syns mest skillnad ute i solen ;) Men jag blev skit nöjd som alltid och älskar verkligen mitt hår :) hihi




Sen här kommer oxå en liten teasing bild, detta var det jag och Peson,som har Kallsup. Vi var och shoppade lite inför modevisningen vi ska ha, detta var det vi köpte, hönsnät, tång, eltejp, ståltråd och guldspray ;) Åh vad detta kommer bli bra! Ska inte avslöja för mkt men det kommer bli så fräckt! Så alla måste hålla ögon öppna och infinna sig på Kallsup den 21 juni! :)



Nu ska jag fortstätta med detta! :) och JOO imorgon ska jag, Sofie, Elin och Linn åka till Borås på Nellyoutlet!
Ser fram emot detta som bareden! Gud vilken underbar dag vi kommer ha! :) Lovar att försöka uppdatera om jag har möjlighet :)


/Lotten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0