Forts. Intervju!

Här kommer fortsättningen från igår, sista frågorna med Mattias Andréasson!

Musik:

Du var ju nu med i Melodifestivalen med låten ”Förlåt mig”, Men nu undrar vi alla när kommer din skiva? Och är alla låtar på skivan svenska? - Vet inte exakt när den kommer men någon gång efter sommaren är tanken. Allt kommer vara på svenska.

Blir det någon turné framöver? Isf när? - Ingen turné inbokad än men jag hoppas att det blir en när plattan är släppt. Beror ju på ifall folk gillar och köper plattan…

Är EMD helt över, eller finns ni kvar? - Vet inte…

Tycker du att rätt låt vann i Melodifestivalen? Och tror du att den har någon chans i ESC? - Det var rätt att hon vann, jag gillar Euphoria. Fast jag hade tyckt det var lika rätt om Danny hade vunnit. Tror att Loreen kan ha goda chanser i ESC!

Sista frågan. Du har ju varit i Grebbestad en gång. Berätta vad du tyckte om vår lilla stad? Kan du tänka dig att komma tillbaka? - Grebbestad är en mysig liten stad och jag kommer gärna dit igen! :)


Tack igen Mattias!

/Lotten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0