First

Hejsan!
Nu hittar ni mig på denna bloggen, här kommer jag skriva om hår, stil, mode och mkt om min vardag. Även allt om mitt företag Style By Lotten kommer hamna här :)
Jag driver fortfarande Åsa Designs blogg, men vi har bestämt att dela upp det så vi inte blandar ihop allt, på Åsas blogg kommer allt inom fest,bal och bröllop komma upp! Även en del om hår osv! Så nu får ni som har läst Åsas blogg, 2 bloggar att läsa :)
så ja det här blev mitt första inlägg! Glöm inte www.asadesign.blogg.se :)
Körde med en sjal idag på huvudet :) Varför inte liksom, blir en liten mer häftigare look :)
Sen var jag, sofie och danne ute och gick hemma hos mig på tjurpannan i det underbara vädret! Det var riktigt mysigt :)
Nu blir det att kika lite tv innan jag ska sova :) Godnatt hörs imorgon
/Lotten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0