Wedding Fashion Shoot

Hejsan där ute!
 
Underbart väder vi har här tycker jag, jag var väldigt nervös att det skulle regna hela veckan som de gjorde i måndags men vilken tur vi har haft, dock har jag haft feber om vartannat så har inte vart jätte pigg men har allt försökt hänga ute lite ändå :) Funderar att ta en promenad sen med musik i öronen och bara gå och gå och gå, rensar huvuet väldigt bra och så får man mkt ny inspiration. Det behöver jag nu när jag har så otroligt mkt roliga jobb framför mig!
Ska inte berätta allt på en gång men imorgon har jag ett jätte stort fotojobb, då jag ska vara halv 8 i munkedal och sminka och styla en "brud och en brudgum" dom ska inte gifta sig utan att denna fotograferingen går ut på att vi ska arrangera ett helt bröllop från början till slut och allt ska verkligen vara med, middag, vigseln, festen ja allt! :) Så kommer bli en lång dag men väldigt roligt och så spännande, så imorgon kommer ja få styla dessa 2 och även vara med under dagen för att se så håret och sminket inte faller ;) 
Så jag antar att jag kommer vara borta hela dagen och hela kvällen :) Men så roligt det kommer bli!
 
lite inspirations bilder, från google.com
 
/Lotten
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0