Sommarlov!?

Sommarlov nu då? Nä det har jag verkligen inte, ny vecka och ny saker att göra :)

Det blir att planera allt inför modevisningen på torsdag, en del små saker att göra! Sen är det ju även midsommar på fre...! Frågan är ju vad man ska ha på sig då ;) fast det har redan lilla jag tänkt ut! Så det får ni se på fre :)

Idag har jag fixat lite inför modevisningen, har en massa mer att göra :) Men kul är de!

Här kommer även 3  inspirations bilder som jag har till modevisningen på tors ;) hihih 
 

Sen snart ska jag även börja slå in lite goodiebags, så om ni kommer lovar jag att ni får en liten present!
Jo det paketet jag fick förra veckan det innehöll lite av goodiebagsen ;)
/Lotten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0