Kallsup Modevisningen 21/6

Jag blev så otroligt nöjd med modevisnigen, det blev så bra och jag vill åter igen tacka alla underbara modeller som ställde upp! Elin och Sanna Dennerlöv som fixade kläderna ifrån deras butiker Ur o Skur och Märkesjöboden. Och Kallsup för att dom annordande denna grejen och jag fick fixa allt! Det var så himla roligt och det blev sååå bra! Här kommer några bilder ifrån Modevisningen
 
Vingarna modellen har på sig har jag gjort av hönsnät ståltråd och en massa björk! 
 
Fotografen är: http://www.facebook.com/pages/Beckychu-Photography-Design/168027836574109
 
 
 
Det har verkligen vart en helt otroligt helg! Men nu är ja helt slut har fått ont i halsen och har lite feber fram o tillbaka men det försvinner väll snart! :)
 
 
Fixade Linns hår en dag oxå! 
efter 
 
/Lotten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0