God kväll!

Hej på er där ute!

Nu ligger jag hemma i sängen och kikar på en film, är helt slut efter dagen! Ändå har jag inte gjort så mkt, var hemma hos mamma imorse för att se hur hon mådde efter hon kom hem ifrån sjukhuset. Sedan vid 12 åkte jag till Tanumstrand där jag träffade huvudskådisarna i filmerna och där jag även fick klippa och sminka han som
spelar Patrik :)!

Alla är verkligen så härliga, så lätta att prata med och så trevliga :) sen var jag hemma vid 16 då jag har duschat och ätit och nu ser jag som sagt på film. Blir inte många knop idag är verkligen jätte trött!

Vi hörs senare :)!

Här kommer även en bild ifrån lördagens bal, på alla fina frisör treor! :)

Även en outfit bild på vad jag hade på mig på balen :)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0