Baltjejer idag med! :)

Hejsan :)!

Idag har vart en jätte rolig dag, har fixat 4 st baltjejer! Fick även hjälp av min kompis Linn Karlsson, hon hjälpte mig att fixa en av tjejerna!

Hon är verkligen duktig, så är evigt tacksam att hon hjälpte mig :)

Så först var jag i Uddevalla hos 3 super trevliga tjejer som heter Sofie, Ida och Felicia som skulle på bal på John Bauer, sen på eftermiddagen var jag i Strömstad hos en jätte härlig tjej som heter Malin som skulle på Strömstads bal, hon fick även sitt Körkort idag så Grattis igen Malin till de!! :)

Här kommer en massa bilder ifrån dagen:






Felicia som Linn gjorde! :)





 

Jag och Sofie var även sen och kikade på balen i Strömstad, sen åkte vi en rolig tur till Tanums Sommarland och ja där la typ min bil av. Mitt ute i ett skräckfilm kändes det som, jag såg även då att jag hade 10 % kvar på mobilen! Då kändes ju allt ännu mkt bättre ;)

Men vi överlevde och ja vi såg även världens sötaste Bambi unge där ute! Träffade även på en yxmördare, han var inte lika söt! :)

Nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av Desperate Housewives! Känns så konstigt att jag har vart på den gatan och nu ska serien läggas ner! :(

Jo imorgon ska jag även till Tanumstrand och jobba med Fjällbacka morden igen. Då jag ska få klippa Richard Ulfsäter, ska bli spännande. Det är han som spelar huvudrollen i filmen :)!

Så jag vi hörs imorgon! :)


/Lotten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0