Så här packar jag:


Okej, ja ska ju som sagt till London med Sofies familj, där vi ska shoppa, shoppa och shoppa sen ska vi även, gå på fotboll och kika Liverpool-Everton på Weberly med VIP platser ;) Madame Tusse (?) ska vi även ta en sväng förbi och träffa alla Celebrites :)



Men ja för att ja ska kunna shoppa loss på denna resan och även få med väskan hem utan övervikt så gäller det att packa smart! Vi får bara ha 15 kg i väskan! Men sen får vi ha handbagade oxå :D
Men ja så här jag har tänkt nu när vi ska åka:

*Torsdag: Tights, Linne, Stor Kofta och kängor

*Fredag: Jeans, Vanlig svart tröja och kängor.
*Fredag kväll: Lila klänning, strumpbyxor och kängor (har ju fortfarande ont i foten sen ja vrickade den förra helgen, så det får bli kängor där med!)

*Lördag (Matchdag!): Eftersom det kan vara kallt har jag tänkte så här, tights + jeans. Linne+Tröja+Kofta+ Jacka då! och kängorna ;)

*Söndag (hemåt): Samma som jag hade när ja åkte dit ;)

Så som ni ser så kör ja ganska enkelt men det är för att jag ska få plats med så mkt mer shopping hem så möjligt ;)



Här är allt som jag ska ha med mig, dock inte handbaget. Och i handbagaget ska jag ha med mig:

Handbagaget:

*Mobil+laddare
*Plånbok (full med pengar och laddat kort!)
*Kamera
*Pass
*Bok (att läsa under flygresan och inne på terminalen)
 
Jag har säkert glömt något, men kommer nog på det när jag packar själva handbaget ;)






jag här är allt nerpackat, så har halva väskan som jag kan fylla ut med alla shopping saker :)! Jippie, nu ska jag se klart på Top Modell och se vem som vinner :D

/Lotten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0