Outfit for the night!

Hej där ute! Här kommer mitt sista blogginlägg för kvällen! Så här ser jag ut ikväll, detta är en stylig av Sofie! Hon har stylat mig ikväll :)




Kör på rött läppstift med, har typ aldrig det, men nu får ja inte kyssas ikväll för då smetas det ut, så ja får hålla mig på torra land ;)

Sofie har stylat sig själv, det är så roligt när ja är hemma hos sofie för hon o camilla har ju sååååå mkt kläder så när ja går in i deras gaderob vet ja inte vart ja ska börja, så det är väldigt bra att sofie kan hjäpla miiig! :) Duktig som hon är!

Hennes outfit ser ur såå här ikväll!



Ha en grym lördagskväll för det ska vi ha! SKÅÅL!

/Lotten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0