London

WHOOO! Style by Lotten drar till London! Nästa helg drar jag dit, det blir abslout en resa för inspiration!

Det blir en massa shopping, party och fotboll! :) Vi ska verkligen shoppa loss! Hänga på Madame Tussaud, kika Liverpool-Everton på Weberly och festa loss på Londons galnaste nattklubbar!

Det kommer bli en otroligt rolig resa, jag kommer dra dit med min bästa kompis Sofie och hennes familj! Jag längtar så otroligt mkt :)

Jag har aldrig varit i London men jag var med Sofie och hennes familj i Liverpool och firade nyår förra året! Så roligt, det var verkligen en speciell upplevelse och vara på Anfield och se en match! Det var verkligen en WOW upplevelse, och nu ska jag till Wemberly och titta där! :) AMAZING!



Jag kommer självklart försöka uppdatera från London om jag kan! :)
Men nu ska jag ta tag i verkligheten här hemma och jobba lite ;)

/Lotten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0