Åh vilken underbar dag!

Hej! Gud vad jag är glad idag, fick världens bästa telefon samtal vid lunch idag. Dom ringde ifrån Camilla Läckbergs filminspelning Fjällbacka morden, det var en make up artist som hete Camilla Karlsson som ringde upp mig som jobbar med filmen och frågade om jag var intresserad att vara med :)!

Jag har mailat dom för ett bra tag sen och trodde bara det hade runnit ut i sanden men ja nu ska ja vara med där några gånger :)!! Gud vad roligt, jag ser så enormt mkt fram emot detta!

Jag blev så glad när hon ringde, nästa vecka börjar dom inspelningen på en av filmerna och men hon hade några möten i veckan så hon skulle höra av sig senare i veckan om mer info :) åh vad jag är glad! Jag lovar att uppdatera er med allt!

Nu ska jag mysa ner mig här framför tven och jobba lite med mitt lilla företag :) så vi hörs imorgon!

Kramar från en super glad Lotten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0