Workshop 27/3

Idag har jag vart och jobbat med Benny Ottosson, han hade en workshop där han lär ut andra fotografer hur man fotograferar bröllop. Och här är "bröllopsparet" dagen till ära. Här är bruduppsättnigen som jag har gjort, jag blev så oroligt nöjd!

Klänningen var väldigt enkel. Var bara helt fallande och inga kristaller eller pärlor på den, så jag valde att sätta ett halsband som jag köpte i Liverpool för ett årsedan, att använda det som håraccessoar! Tyckte det blev jätte häftigt, det gäller bara att anväda sin fantasi :)
Här kommer mina bilder från dagen. Lägger upp dom proffsiga bilderna som Benny har senare när jag har fått dom! :)
Modell: Elin Holm
Fotograf: Jag med min lilla iphone kamera
Jag blev så otroligt nöjd med hela hennes uppsättning idag! Nu blir det mera jobb pågång, ska hem till en kund och klippa honom nu! Vi hörs senare i kväll :)
/Lotten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0