Twilight

Sitter nu här hemma och kikar på den nya Twilight, breaking dawn part 1. Den är så bra, i början när jag såg den första filmen så tyckte jag inte alls den var bra. Men nu är jag förtrollad som alla andra!
Fast jag hejar ju dock inte på Edward, jag är Team Jacob!
Säger bara MUMS! Go team Jacob :)
Jo i filmen så gifte ju bella sig med edward (skulle vart jacob!) och här är klänningen hon hade på sig. Jag älskar ryggen på den, men knapparna och spets detaljerna, och det enkla släpet på klänningen. Så underbart vacker, själv hade jag inte haft på mig den om jag gifte mig. Men jag bara älskar klänningen ändå. Helt fantastisk :)
Men dessa skulle jag absolut ha på mig! Bellas skor hon hade på bröllopet, så underbara!
Skorna är ifrån designern Manolo Blahnik, dom kostar kring 9 138 svenska kronor. Men så sjukt underbara, jag skulle så gärna inte säga nej till dessa. Dom finns även i svart oxå, men dessa vita är ju som en dröm :) Ännu en sak som står på min önskelista, kommer dock få leva på nudlar varje dag i typ några månader om ja ska köpa dessa och samtidigt överleva :)

vill du bli en lycklig ägare av Bella Swans brud skor klicka in här:
http://www.neimanmarcus.com/product.jsp?isEditorial=false&index=83&masterId=cat000199&itemId=prod144400017&cmCat=cat000000cat000141cat000149cat000199cat000209&parentId=cat000209

Nu ska jag dregla lite mer över Jacob :)

/Lotten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0