Intervju med Mattias Andréasson!

bild från mama.se Mattias med dottern Estelle

Mattias Andréasson, aktuell från Melodifestivalen 2012 med sin egna låt "Förlåt mig"

Vinnare av Lets Dance 2010

Vunnit Grammis med låten Jennie Let Me Love You med EMD

Toppat topplistorna med låtar som All For Love, Baby Goodbye, Alone och Jennie Let Me Love You

Släppt 2 album med EMD ,debutalbumet State Of Mind som också toppade försäljningslistan och julskivan Välkommen hem som har sålt fyra gånger platina.

Jag har haft en sådan tur att jag har fått en intervju med honom!

Här kommer den!

5 snabba med Mattias Andréasson!

Hur ser en bra partykväll ut? - Förfest hemma med sköna polare. Gå till ett ställe där man inte tappar bort varandra. Gå hem innan du blir utslängd… ;)

Bästa peppmusiken? - För mig är det hiphop/rnb som gäller. Typ Rihanna, Chris Brown, Niki Minaj mfl.

Bästa utestället i Stockholm? - Hmm….jag är väldigt sällan ute. Det beror på vad man är ute efter. Restaurang Himlen, som ligger i Skrapan på Götgatan, är ett soft ställe med skön utsikt. Gillar man att prova nya drinkar är Vampire Lounge på Östgötagatan ett bra ställe. Vill man dansa och köra fullt ös är det väl ett Stureplans ställe man ska hänga på. 

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? - Betala av CSN och investera i min lägenhet. Jag skulle nog spara lite och åka på en skön semester med min familj också. 

Öl eller Champagne? - Öl!

Modefrågor:


Hur mycket shoppar du kläder för varje månad? - Ingen aning. Jag shoppar ca en gång per halvår och då kan det bli ett par tusenlappar. I snitt är det nog inte mer än några hundralappar i månaden.

Vad är ditt dyraste köp? - Antagligen min D&G kostym. Har förträngt vad den kostade men den var dyr. För många år sen köpte jag ett par Richmond jeans för 3000kr. Alldeles för dyrt för ett par jeans!

Vilka är dina favoritmärken? - G-Star när det gäller jenas. Annars H&M och Zara.

Bästa shoppingkedjorna? - H&M och Zara. Men som sagt - jeans köper jag på G-Star.

Vad är ditt favorit plagg? - Mina G-Star jeans!

Vad är ditt värsta köp? - En ful och dyr Hugo Boss slips. (Använt den en gång…)

Vad är ditt senaste köp?- Diverse H&M kläder och två par G-Star jeans.


/Lotten
Imorgon kväll kommer frågorna om Mattias medverkan i Melodifestivalen och om EMD's framtid! In och kika imorgon kväll för att få reda på vad som händer med EMD.
Jag vill tacka Mattias självklart som ställde upp på denna intervju! Tack igen Matte :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0